Thursday 6 October 2011

Soo sory for the hiatus

Assalamualaikum kawan-kawan! Entah kenapa mood semacam tersangat baik hari ni.Mungkinkah sebab saya telah memulakan hari dengan AFTL? Sampai-sampai je dalam bilik lepas letak bag, terus saya ke lab. Tapi malang seribu kali malang, lab terkunci lagi. Aduyai..terpaksa lah saya duk menepek di depan lappy kejap. Hihik. Nway, Alhamdulillah 'ala kulli hal..

Sangat lama menghilangkan diri. Saya sebenarnya banyak menghabiskan masa mengupdate entry di private blog. Semuanya tentang 1001 ceritera yang bakal menjelang beberapa purnama's je lagi ade 's' sebab plural term..kikih. Allahumma yusahhil lana. Allahu yassir wala tu'assir ya Karim..

Tapi hari ni saya terasa macam nak memuatkan semuanya di dalam public blog ini pula. Sebenarnya terasa agak segan untuk berkongsi di ruangan awam ini.Tapi tak pe, saya tekadkan niat. Hanya untuk saya menikmati preparations sempena hari besar saya dan berkongsi dengan B2B semua =). Seriously, dulu masa belum sampai seru hahaha.gelak jap saya terasa macam ape kes perlu tau semua jenis kain, semua jenis kaler, ape kes nak buat segala macam benda sedarlah budak ifti, tangan anda adalah sekeras-keras dan sekejung-sekejung tangan perempuan..haha.Tapi bila saya dah memasuki alam ini, baru saya terasa amat penting semua benda-benda ni. Ye la, kalau tak tau semua benda ni, senang-senang je saya akan menyesal dikemudian hari sebab tak review betul-betul

Okeh, untuk the very first entry about my preparations, meh saya review sikit tentang warna tema, boleh? Theme color sangat penting okeh! Without theme color, semua benda tak berjalan sebab tak dapat nak imagine, tak dapat nak mix and match.Sangat penting!!hahaha..kemain lagi stresskan kat situ. Setelah hampir berminggu-minggu menjelajah blog b2b and ex-b2b serta memerah otak di sana sini lupa thesis dah sekejap. Aish, budak ni! Kalo prof tau mesti saya kene marah..Huhuk. akhirnya saya decided untuk pilih theme color : CHAMPAGNE! sangat teruja sebenarnya, semoga cita-cita dan impian saya menjadi kenyataan.Ameen..
the color : CHAMPAGNE

p/s: Macam-macam dah ada dalam kepala. Tengah imagine untuk doorgifts,hopefully it will come out awesomely! Tangan dah sakit menggubah bunga untuk bunga pahar. 30 pcs dah siap, another 70's, ifti. Chayyok nanti saya review one by one okeh? :)


0 budak comel: