Monday 25 July 2011

sayang saya :'(

Entri ni bakal membuatkan saya menitiskan air mata. Entah kenapa, all of sudden, saya rindukan sayang-sayang saya semua. Tapi sekarang dah pukul 7pm, ibu dah tak berani nak pergi ke Animal House. Menyeramkan. Esok ibu datang pagi-pagi ye sayang? Ibu bawak cam, kita main-main ambik gambar lagi ye? Sayang semua!

Tadi saya tengok anak tikus tu macam dah tak larat. Kaki dan tangannya dah sejuk dan  biru. Selesai sahaja memeriksa, meletaknya semula ke dalam sangkar, dia macam dah susah nak bergerak. Saya takut dia akan mati. Saya berdoa agar dia terus hidup. Sebab dia adalah harapan saya. Saya dah melafazkan syahadah untuknya tadi. Semoga sayang terus kuat! :'(

Sayang-sayang saya penghapus tekanan saya. Saya tak nafikan saya sedikit tertekan di sini. Tiada kawan. Saya berkawan dengan sayang-sayang saya yang ramai-ramai ni lah. Meriah sekejap hidup saya bila tengok derang. Gigit-gigit gloves saya... Indahnya! :')

Saya ada gambar dan video yang dirakan bersama sayang-sayang saya  ni. Cuma untuk tang video tu, saya nak buat editing sedikit. Sape yang  tau the very easiest free software to use? Hehehe. Maklumlah, buta IT dah sejak kebelakangan ni.. 

Till next time,
Love and Hugs!
B.Y.E

0 budak comel: