Monday 25 July 2011

Akhirnya....

1. Alhamdulillah...at last, she admitted her mistakes. She texted one of my office-mate, telling that she wanted to see me after working hour. At her office. Without knowing what would happen, i hesitately knocked her office door. Sat down. 

2. Dr. S meminta maaf dan dia mengakui kesalahannya. She admitted that was her mistake to over-expected at me. Saya bukannya siapa-siapa. Saya pun manusia biasa. Dan seperti yang saya dah agak sejak mula lagi, saya terus menundukkan muka  je bila dia tengah bercakap. I am like this. Tak berani. Hidung saya merah. Bibir dan  telinga saya mulai terasa hangat. Tubir mata saya digenangi air mata. Dan ia tumpah!

3. Untuk kawan-kawan tersayang. Saya bukan sesiapa. Saya cuma insan biasa. Saya memang pernah belajar di sekolah agama. Dan ayah saya seorang pegawai agama. Keluarga saya mungkin sedikit islamic, so saya simpulkan di sini bahawa saya dariIslamic background. Tapi saya cuma manusia biasa. Tolong jangan judge saya dari segi kelabuhan tudung saya, kerana ianya tidaklah selabuh mana. Saya manusia biasa. Pernah je saya mengata orang kalau tak puas hati dengan orang. Pernah je saya mengutuk-ngutuk pak najib dengan wifey dia tu. Pernah je saya copy & pastetime buat assignment back to my old days. Saya bukan perfect!

4. Saya hidup dalam dunia yang sama dengan kamu semua. Saya pun tengok berita TV3, saya pun tahu Malaysia ada program TV Maharaja Lawak walaupun saya memang takpernah membazirkan masa dengan lawak-lawak derang. Saya juga pergi I-city main salji kat Snowalk tu. Saya bukan perfect, again~

5. Ini kali ketiga saya menangis di hadapan dia, dan tak terkira dah berapa kali saya menangis sejak menempatkan diri di sini sejak hampir setahun yang lalu. Saya nak jadi kuat, tapi masalahnya saya cengeng! Tak mengapa. Saya kuat dalam hati, cengeng adalah sifat semulajadi :)

Syukur, alhamdulillah :')


Till next time,
Love & Hugs,
B.Y.E.

Nota diri : Tak tahu apa yang nak buat lepas ni. Saya susah nak lupakan apa yang kawan-kawan buat kat saya. Berdendamkah? Mungkin tidak, tapi lebih manis jika diandaikan sebagai BERHATI-HATI. :)

0 budak comel: