Sunday 6 February 2011

Dia sangat baik!

Assalamualaikum...malam update. Tidur petang tadi membawa pening ke malam hari. Tasuke2!! Bile mata dah tak mengantuk, kita  buat kerja macam-macam. Settle kan apa yang patut di settle. YES!

Slide-slides dah siap disusun untuk tontonan prof esok. Erm...rasa macam tak bersedia nak jumpa orang-orang kat dept. Sebab dah seminggu terbiasa dengan orang yang sedikit di dept sebab ramai yang cuti seminggu utk Hari Wilayah & CNY!!!

Now, tengah melepaskan penat mengIRON sebakul baju untuk bekalan minggu ni. Padahal bukan sebakul pon, 4-5 pasang je pon. Ha-ha-ha! Yang syoknye mengIRON sambil menanam minat terhadap MERLIN. ok lah, not bad..Wah, saya macam berminat plak dengan cerita ni..Lenkali boleh nonton lagi~

Nak bercerita pasal seorang kawan baik. Dia sangat baik! Dan memang sangat baik! Saya suke la kat dia ni!Ha-ha-ha. Jangan loya-loya keh!

Seriously, CS sangat bersyukur sebab dipertemukan dengan insan sebaik dia. Tempat mengadu susah-senang. Dia sahabat, kawan, teman dan macam-macam lah!




To awak, awak tau sapa yang CS maksudkan. Silalah awak kembang semangkuk sekarang. Nak kembang sekawah pun takpe..Ha-ha-ha~

p/s : CS pun nak jadi baik macam awak! :)

0 budak comel: