Tuesday 27 December 2011

The saddest moment ever. It already happened!

The saddest moment ever. Saat yang saya takuti sudah berlaku. Saya hanya mampu tersenyum. Hanya dua titik air jernih yang mengalir. Sedih sangat. Apa-apa pun jua natijahnya, saya hanya mampu berdoa semoga Allah tetapkan hati saya, melindungi saya dan keluarga serta membimbing kami ke jalan yang Dia redhai. Dan semoga ujian ini menguatkan lagi pengabdiaan saya kepada Dia. Ameen. Manusia memang begitu. Ingat Allah di waktu susah sahaja. Tetapi doanya semoga saya bukan dalam kalangan mereka itu. InsyaAllah.

Ok lah. Saya mahu melupakan kisah sedih tadi. Tak tahu sebenarnya nak meluahkan kepada siapa. Takut diluah, disalah tafsir.Sudahnya hanya disimpan di dalam hati. Dan harapnya esok ia akan lenyap. 

2 budak comel:

HeNRieTTa JoSe said...

Banyakkan Bersabar....Biarlah Masa Menentukan Segala...

Yuyu Zulaikha said...

sedih nape ni??? :'(